Equilibrio Personal

¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Espacio donde poder expresar tus dudas, problemas, inquietudes, críticas y sugerencias sobre las disciplinas desarrolladas en www.equilibriopersonal.es : REIKI, KUNDALINI YOGA, TAI CHI


2 participantes

    la gata, el Reiki i jo

    Admin
    Admin
    Admin


    Cantidad de envíos : 230
    Fecha de inscripción : 21/02/2008

    la gata, el Reiki i jo Empty Re: la gata, el Reiki i jo

    Mensaje  Admin Miér 23 Abr 2008 - 12:26

    Acuérdate de que las reacciones en el cuerpo durante los 21 días de purificación son bastante corrientes, no deja de ser un proceso de limpieza, por el que tenemos que estar contentos... para que me entiendas esa basurilla que tienes es mejor dejarla fuera de casa que no dentro.
    pilarechauz
    pilarechauz


    Cantidad de envíos : 137
    Fecha de inscripción : 16/04/2008

    la gata, el Reiki i jo Empty la gata, el Reiki i jo

    Mensaje  pilarechauz Miér 23 Abr 2008 - 10:00

    Hola a tothom:
    Alguna cosa deu tenir el Reiki, perquè escric amb la gata de ma cunyada a la falda. Què té d'extrany? Jo sempre he fugit dels animals, no m'agraden. enteneu-me, no els hi faria mai mal, però són una part de la vida amb qui mai he tingut bona relacíó. És més els gats em produeixen repulsió perquè vaig perdre un bebé per culpa d'una toxoplasmosi produïda per un gat que vivia amb la meva sogra.
    Però, "nunca digas de este agua no beberé, ni este cura no es mi padre". Havia llegit allò de la influència del Reiki sobre els animals, i aquesta pesada de gata passa gatera i no para de miolar... Bé, des de dilluns que li aplico les mans i ara la tinc calladeta i dormint a la meva falda.
    És clar que imagino que si el Reiki te'l fa un altre deu tenir efectes més beneficiosos, ( per allò de compartir energies amb la resta d'éssers vius), perquè jo em trobo en el dia 10 de la auto-sanació i em surten eccemes pel cos, torno a no dormir més de 4 hores seguides i ... la meva sogra s'ha despertat! me'n vaig a jugar a nines!!!!
    petons a tot@s.

      Fecha y hora actual: Vie 17 Mayo 2024 - 10:22