Equilibrio Personal

¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Espacio donde poder expresar tus dudas, problemas, inquietudes, críticas y sugerencias sobre las disciplinas desarrolladas en www.equilibriopersonal.es : REIKI, KUNDALINI YOGA, TAI CHI


    Reiki, una corda de salvació

    pilarechauz
    pilarechauz


    Cantidad de envíos : 137
    Fecha de inscripción : 16/04/2008

    Reiki, una corda de salvació Empty Reiki, una corda de salvació

    Mensaje  pilarechauz Sáb 2 Mayo 2009 - 14:40

    Ahir per la tarda em va trucar el meu fill des de Barcelona, molt espantat perquè la seva xicota es trobava molt malament. Li vaig aconsellar que la portes un centre d'atenció primària. La van ingressar urgentment al Clínic amb sospita de meningitis. Em vaig passar la tarda enviant-li Reiki.
    Al final ha estat un gran ensurt i no ha estat res greu i avui li han donat l'alta. No sé si ha estat el Reiki o simplement que havia de ser així, però la pràctica ha estat una font de consol. Dono les gràcies per haver pogut enviar no sols les meves oracions, (que també), sinò el pensar que malgrat la distància m'he sentit molt unida al meu fill i la Blanca, la seva xicota que és una noia maquísima a qui estimo com si fos una filla meva i que per cert està molt interessada en el Reiki.
    Us prego que la inclogueu en la vostra pràctica per a que tingui una bona recuperació. Es diu Blanca Moragas Arjant.
    Gràcies, Gràcies, Gràcies.

      Fecha y hora actual: Lun 20 Mayo 2024 - 11:13