Equilibrio Personal

¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Espacio donde poder expresar tus dudas, problemas, inquietudes, críticas y sugerencias sobre las disciplinas desarrolladas en www.equilibriopersonal.es : REIKI, KUNDALINI YOGA, TAI CHI


+2
christina
assum
6 participantes

    Continuarem amb les presentacions

    SAT SANGAT
    SAT SANGAT


    Cantidad de envíos : 139
    Fecha de inscripción : 14/03/2008

    Continuarem amb les presentacions Empty HOLA A TOD@S

    Mensaje  SAT SANGAT Sáb 15 Mar 2008 - 0:16

    HOLA, SOY MARGA, Y POR CASUALIDADES DE LA VIDA, DESPUES DE HACER IOGA DURANTE UN PAR DE AÑOS, REALICE EL 1 NIVEL DE REIKI ,HACE UNOS 4 MESES. FUE UNA EXPERIENCIA QUE AUN ESTOY DESCUBRIENDO . SIN BUSCARLO(CREO QUE ERA EL MOMENTO) REALICE EL 2 NIVEL , HE TERMINADO HACE POCO LOS 21 DIAS DE TRATAMIENTO, DE LIMPIEZA, DE EXPERIENCIAS, NO SE , AUN ESTOY INTENTANDO ENTENDER TODO LO QUE ME ESTA APORTANDO, COSAS BUENAS PERO NECESITO APRENDER DE ELLO.

    COMO ME DIJO UN MAESTRO, TODO TE LLEGA CUANDO ESTAS PREPARADA PARA ELLO, Y EN MI CASO ESPERO ESTARLO. SOLO DESEO VIVIR ESTA EXPERIENCIA CON EL CORAZON , DESCUBRIR POCO A POCO LO QUE PUEDO LLEGAR A HACER POR LOS DEMAS ,JA QUE PARA MI TENGO SUFICIENTE CON LA EXPERIENCIA QUE ESTOY VIVIENDO.MUCHA LUZ PARA TODAS LAS PERSONAS QUE ESTOY CONOCIENDO Y QUE ME APORTAIS MUCHO.

    GRACIAS.
    Dolors
    Dolors


    Cantidad de envíos : 24
    Fecha de inscripción : 07/03/2008

    Continuarem amb les presentacions Empty Re: Continuarem amb les presentacions

    Mensaje  Dolors Vie 14 Mar 2008 - 22:19

    Hola a tothom,

    El meu nom en aquest món és Dolors, i també desconec el meu nom espiritual (almenys de moment). El meu camí és sobretot un camí silenciós d'observació, meditació i quietud, però no estalvio esforços per fer somriure la gent del meu voltant. Em sento fortament lligada a la terra i treballo per enfortir els meus vincles amb el món espiritual.

    Fa aproximadament un mes vaig passar a segon nivel de Reiki, si Déu vol aquest vespre faré la pràctica nº 21. Per cert, el tema de l'aparcament no m'acaba de funcionar... potser he d'acabar els 21 dies o potser el meu carrer és un cas perdut...

    L'oferiment de l'intercanvi em sembla molt bona idea, i espero que fructifiqui.

    També volia expressar el meu agraïment al meu Mestre per haver-me obert la porta a tantes coses que desitjava de tot cor: paliar el sofriment, experimentar la consciència plena, ser una eina al servei de l'Energia Universal... en fi, que estic encantada.

    Que la llum us acompanyi arreu

    Dolors
    Mar
    Mar


    Cantidad de envíos : 60
    Fecha de inscripción : 11/03/2008

    Continuarem amb les presentacions Empty Continuando con las presentaciones..

    Mensaje  Mar Mar 11 Mar 2008 - 20:24

    Hola a todos!!

    Mi nombre es Mar, he hecho el primer nivel de reiki hace un par de meses aproximadamente. También, como vosotros, siento que estoy en el camino aunque está por ver qué ocurrirá y a dónde me llevará..seguro que hacia "un lugar con más luz" ..Hace años que lo tenía en cuenta y estoy contenta de haber encontrado el momento y sobre todo la persona/s adecuada/s para iniciarme..

    De momento desconozco mi nombre espiritual pero me ha parecido muy interesante saber que puedes tener uno en función de tu fecha de nacimiento, tendré que investigar dónde encontrarlo..ya os contaré..


    Mar

    Smile
    assum
    assum


    Cantidad de envíos : 36
    Edad : 60
    Fecha de inscripción : 08/03/2008

    Continuarem amb les presentacions Empty Us explico d'on va sortir el nom

    Mensaje  assum Lun 10 Mar 2008 - 18:48

    Us explicaré d'on ha sortit el meu nom. Fa una colla d'anys, entre 13-14 anys, va ser quan em vaig iniciar amb el hata ioga. Erem un grup molt unit i feiem molta pinya. Amb la professora (formada en el Centre de Yoga Sivananda Vedanta), que teniem varem anar a un retiro de ioga. Allí, els que voliem, Swami Durgananda, Yoga Acharya ens donava un nom. D'aquí surt el nom d'AMBA. És la primera vegada que l'utilitzo, sempre l'havia tingut en un raconet ben amagadet.
    Admin
    Admin
    Admin


    Cantidad de envíos : 230
    Fecha de inscripción : 21/02/2008

    Continuarem amb les presentacions Empty Re: Continuarem amb les presentacions

    Mensaje  Admin Lun 10 Mar 2008 - 13:23

    En mi caso el nombre espiritual es dado según la tradición de Kundalini Yoga en función de la fecha de nacimiento...
    christina
    christina


    Cantidad de envíos : 46
    Fecha de inscripción : 07/03/2008

    Continuarem amb les presentacions Empty Re: Continuarem amb les presentacions

    Mensaje  christina Lun 10 Mar 2008 - 2:19

    Hola a tots,

    Em dic Christina i també he fet el segon nivell de reiki fa unes dues setmanes. Estic fent la pràctica dels 21 dies i experimentant amb les altres possibilitats (reiki per a situacions passades, etc). Per cert, això que hem après per a trobar aparcament pel cotxe també funciona per a agafar autobusos i tramvies. ;-)
    A mi em passa algo semblant a l'Assum, sento que vaig pel camí correcte, però encara no veig on em portarà.

    Un dubte... això dels noms espirituals com va? Ho pots escollir tu mateix o hi ha algún tipus de sistema?

    Fins aviat, christina
    assum
    assum


    Cantidad de envíos : 36
    Edad : 60
    Fecha de inscripción : 08/03/2008

    Continuarem amb les presentacions Empty Continuarem amb les presentacions

    Mensaje  assum Dom 9 Mar 2008 - 22:28

    Hola a tots, el meu nom espiritual és AMBA, he fet el segon nivell de Reiki fa poc més de 15 dies. Estic practicant força, durant la setmana a distància i el cap de setmana presencial.
    Sé que estic en el camí correcte, però desconec, de moment, cap on vaig. Encara em queda molt camí per fer i sobre tot seguir treballant diariament molt. Molta llum per tots

    Contenido patrocinado


    Continuarem amb les presentacions Empty Re: Continuarem amb les presentacions

    Mensaje  Contenido patrocinado


      Fecha y hora actual: Miér 15 Mayo 2024 - 14:52