Equilibrio Personal

¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Espacio donde poder expresar tus dudas, problemas, inquietudes, críticas y sugerencias sobre las disciplinas desarrolladas en www.equilibriopersonal.es : REIKI, KUNDALINI YOGA, TAI CHI


    Cada dia ens arriben regals

    assum
    assum


    Cantidad de envíos : 36
    Edad : 60
    Fecha de inscripción : 08/03/2008

    Cada dia ens arriben regals Empty Cada dia ens arriben regals

    Mensaje  assum Sáb 22 Nov 2008 - 9:24

    És increïble la quantitat de regals que ens brinda l’univers i els estem reben dia a dia, només tinc paraules d’agraïment pel que estem vivint. Cada dia ens n’arriba algun que altre i em feia il.lusió compartir-ho amb tots vosaltres. Us explicaré els 3 últims:

    1- Dimarts vaig rebre per correu electrònic un correu d’unes Jornades que feia l’UDL juntament amb l’ITL, sobre sostenibilitat, vaig veure que era molt interessant tant per mi com pels meus alumnes (Tècnics superiors en projectes i direcció d’obres d’interiors), però hi havia un inconvenient, el cost. Un dia valia 60 € i com a estudiants que són no ho podrien pagar. Vaig pensar en posar-me en contacte amb els organitzadors per buscar una solució. Quan vaig anar a classe els hi vaig explicar a ells, els va encantar la idea, però quedava una part per resoldre. Per la tarda truco a l’ITL i em diuen que estàvem de sort, doncs aquell dia els havia arribar un ajut que no tenien previst per la realització d’aquest curs i que era gratis per tothom. Us imagineu la cara de sorpresa i alegria que vaig posar. Però encara n’hi ha més. Laughing Laughing Laughing

    2- Quan estava malament de l’ull em va arribar un correu d’un company de BCN que em deia que feien un curs sobre Geometria Sagrada a Girona i que era molt interessant. Aquest correu el vaig obrir ahir, el curs dura tot l’any 2009, es fa un cap de setmana cada mes i mig, més o menys. Vaig veure que va començar el primer cap de setmana de Novembre. Quina pena, vaig pensar en posar-me en contacte amb la persona que organitzava el curs i demanar-li si em podia incorporar al segon. Li vaig enviar un correu al meu amic de BCN per saber si ell hi havia anat i si era així que em passés la informació.

    Al cap d’una hora rebo una trucada de Pedro (BCN) i em diu que el curs es va anul·lar que es farà al Gener i que si volia el cap de setmana 6-7 de Desembre n’hi havia un a San Sebastià i que ells hi anaven, si volia anar-hi podia fer-ho amb el seu cotxe. Imagineu no vaig dubtar en cap moment. Em va dir que ell el feia com a hobby, però jo que ho podia aplicar a la meva feina, era una meravella, que no m’ho podria arribar a imaginar el què es podia fer , en una paraula que al·lucinaria.

    3- I després , el regalet de Mirabai. Quin dia Very Happy Very Happy Very Happy

    Ja ho veieu, no tinc paraules per poder expressar el que sento, només puc donar les gràcies per a tots aquests regals que ens ofereix l’univers.

    Gràcies, gràcies i mil vegades gràcies.

    Devi Kirin Kaur

      Fecha y hora actual: Sáb 27 Abr 2024 - 18:16