Equilibrio Personal

¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Espacio donde poder expresar tus dudas, problemas, inquietudes, críticas y sugerencias sobre las disciplinas desarrolladas en www.equilibriopersonal.es : REIKI, KUNDALINI YOGA, TAI CHI


    El Reiki fa meravelles...

    assum
    assum


    Cantidad de envíos : 36
    Edad : 60
    Fecha de inscripción : 08/03/2008

    El Reiki fa meravelles... Empty El Reiki fa meravelles...

    Mensaje  assum Mar 30 Sep 2008 - 23:41

    Hola a tots i totes. Fa uns dies que estic una mica desconnectada. He tingut un problemilla de salut, ja fa temps que tinc una atrofia a l'epiteli ocular, que per falta de lubricació perd la seva adherència, la qual cosa provoca molt dolor. Vaig tenir una setmaneta complicadeta, i sinó pares et paren. És així.
    El divendres al migdia, estava d'urgències, vaig sortir amb un ull tapat i 48 hores de repòs. Avui, l'oftalmòleg, em volia tornar a veure per valorar la meva evolució.
    S'ha sorprès de la meva ràpida recuperació i de la bona resposta al tractament. M'ha comentat que, de la manera que ho tenia divendres, segurament em tocaria passar pel quiròfan.
    El que no sabia és que Reiki fa miracles. Gràcies a tots i totes que m'heu ajudat en la meva recuperació. Un petó molt fort.
    Devi Kirin Kaur

      Fecha y hora actual: Sáb 27 Abr 2024 - 6:20