Equilibrio Personal

¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Espacio donde poder expresar tus dudas, problemas, inquietudes, críticas y sugerencias sobre las disciplinas desarrolladas en www.equilibriopersonal.es : REIKI, KUNDALINI YOGA, TAI CHI


    Una gran família

    assum
    assum


    Cantidad de envíos : 36
    Edad : 60
    Fecha de inscripción : 08/03/2008

    Una gran família Empty Una gran família

    Mensaje  assum Dom 25 Mayo 2008 - 12:23

    Ahir anava amb el cotxe a un curs que estic fent de Geobiologia i Radiestèsia (com diria la meva filla, aquelles coses rares que fa la meva mare). Tot m'ajuda i forma part del meu creixement personal.
    Em va venir la necessitat de donar-vos a tots les gràcies.
    Gràces per formar part de la gran obra de teatre que és aquesta vida. Tots en formem part, en sóm els actors principals i cada un de nosatres hi tenim un paper a desenvolupar. Tots diferents, ni millors ni pitjors, cadascú el seu.
    Durant la representació tenim, passem, aconseguim un bon nombre d'experiències, sensacions. Per cada un de nosaltres són les que són, ni millors ni pitjors, sinó diferents.
    Però tots tenim un mateix objectiu, representar el nostre personatge lo millor possible. Per fer un bon paper compten amb un bon nombre d'ajudes, però en tenim una de comuna, un GRAN MESTRE que ens ajuda a aconseguir els nostres objectius i a consolidar i eixamplar aquesta GRAN família espiritual.
    Gràcies al nostre mestre que és el director d'aquesta obra i a tots i totes que en som els actors principals.

    Varem començar la classe, i "quina casualitat".
    Ens comenta el profe, que venia amb el cotxe i ens tenia que fer arribar un missatge. Quin?. Ja us ho podeu imaginar.
    Torneu a llegir el text anterior.

    SAT NAM¡¡

    Devi Kirin Kaur

      Fecha y hora actual: Vie 19 Abr 2024 - 7:58